prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

wtorek, 23 czerwca 2009

KANWA

Pokazuje moja dzisiejsza przesylke,nie jest to po to ,zeby sie chwalic ,poniewaz wydalam na to duzo kasy i nie wiem czy dobrze zrobilam chociaz moje oczy sie ciesza w portfelu swieci pustka.Chcialam pokazac jak piekne kolory potrafi miec kanwa dla tych ktorzy nigdy nie widzieli (przyznam sie ,ze widze je po raz pierwszy) .
To sa wszystkie razem :)

To jest evenweave:

To jest z wzorkami:

to jest marmurkowa:

A ta jest zwykla w roznych kolorach

To jest rozpuszczalna

tu lezy na stole

a tu w zblizeniu


pozdrawiam serdecznie mam nadzieje,ze nie odbieracie tego za zle, ale mysle,ze sa takie osoby jak ja ,ktore nie widzialy nigdy kolorowych kanw.
Wiem ,ze jest tych kolorow jeszcze duzo i wszystkie pewnie tak samo piekne jak te.
A teraz zmykam zrobic obiad
papa

16 komentarzy:

  1. Cudny zbiór.Ale cuda będziesz na niej wyszywać, jak tylko się nacieszysz ;-)))
    http://brbaratoja.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. hej,
    ale piękne kanwy!!! szczęka mi opadła, hihi
    są fantastyczne, gratuluję zakupów
    i ściskam
    ulka

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że miałaś udane zakupy :) Kanwy rewelcayjne :) Sama nie widziałam tak różnorodnych kanw :) marmurkowe i we wzorki są śliczne :)...zresztą wszystkie ;)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana to teraz możesz szaleć na całego:) gratuluję zakupu, bardzo bogaty zbiór. Pozdrawiam cieplutko - rosse5

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje za komentarze i mi tez szczeka opadla jak je zobaczylam dzisiaj rano,ze tyle ich jest:)
    teraz tylko zycia mi potrzeba i wzorow ,zeby to wszystko zapelnic hihi
    a tak powaznie to czescia z tego zbioru podziele sie z mama,ktora nauczyla mnie wyszywac i sama tworzy piekne rzeczy.Czesc prac mojej mamy mozna zobaczyc tutaj

    http://ingrid1.multiply.com/photos/album/5/5
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooooow ale tego jest :D Ja wiedziałam, że są różniste kanwy, ale zazwyczaj są one strasznie drogie :D i często trudne do zdobycia :/ A co oznacza: evenweave??

    OdpowiedzUsuń
  7. Agus z tego co sie orientuje to tkanina o rownym splocie, w kanwie masz cztery nitki na cztery i czasem sa rozdzielone a tutaj nie rozdzielaja sie tylko sa rowne,mam nadzieje,ze dobrze tlumacze i choc troche mnie zrozumiesz.
    Co do cen tych wszystkich materialow to masz racje ceny sa duze i z tego co wiem w Polsce jest problem z ich kupnem.
    Z tego tez powodu kupilam je tutaj.
    pozdrawiam i milo mi ,ze tu zagladnelas

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe materiały. Chwalenie się nie jest złe - zawsze dzięki temu inni moga zobaczyc takie cuda :) Mnie kusi evenweave ale jakoś na razie odstrasza cena ;)
    To teraz do roboty i pokazuj nam nowe hafty na nowych materiałach :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Tutaj cena evenweave to 8,50 funta za 100cm na 100cm na polskie to jakies 43zl

    OdpowiedzUsuń
  10. Łomamooo, to Ty Kobieto, majątek cały straciłaś, ale wystarczy ci na jaaakiś czas. Kanwy sa piękne, ta marmurkowa mnie zaciekawiła. A to, że sie chwalisz odbieram jako Twoją radość, a radością zawsze chce się z kimś podzielić. Fajnie, że własnie z nami:) Odpisałam Ci u mnie o tej cieniowanej mulince.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pooglądałam te zdjęcia z prawdziwą przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciesze sie ,ze i WAm sie podobaja :)
    chociaz raz dziennie ide je ogladac do szuflady,wyciagam i dotykam hehe
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. cieszę się, że się pochwaliłaś zakupem, bo ja tak jak Ty nie wiedziałam, że jest tyle kolorów kanw, a do tego jeszcze z wzorkami i znowu jesteś troszkę mądrzejsza i bogatsza w wiedzę hafciarską hihi

    OdpowiedzUsuń
  14. No, zaszalałaś :)
    Kanwy piękne, najbardziej podobają mi się te z drukowanymi wzorami.
    (haftowany.blox.pl)

    OdpowiedzUsuń
  15. Domma, z nieba mi spadłaś z tymi kanwami !!!

    Wiele z nich jest do kupienia w Polsce, czy cenowo podobnie - trudno powiedzieć, a ile trzeba się naszukać po różnych pasmanteriach, głowa boli ;)
    Najbardziej zorientowana jestem w cenie i występowaniu evenweave, u nas pod nazwą Unifil lub Etamine albo tkanina do hardangera DMC - 43,00/m było rok temu, teraz ok 50,oo a nawet przekracza tę kwotę.

    Domma, czy mogłabyś sprawdzić jakość tej evenweave, u nas od pewnego czasu jest niewymiarowa, problem opisałam tutaj
    http://krzysia.blox.pl/2009/02/Serwetki-Betki-i-przykra-niespodzianka.html

    Rozmawiamy ( tzn. dziewczyny hardangerujące) z przedstawicielem DMC, chciałabym jednak wiedzieć czy dotyczy to tylko tkaniny sprzedawanej w Polsce czy wpadka jest na skalę światową ;)

    Wszystkie byłybyśmy Ci bardzo wdzięczne.

    Takiej kolekcji kanw zazdroszczę Ci niezmiernie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Krzysiu bardzo bym chciala pomoc ale w tych sprawach(hardangeru)jestem laikiem, jednak po sprawdzeniu wydaje mi sie ,ze jest ten sam problem co u Was,nie wiem czy to by cos dalo moglabym przeslac kawalek Tobie i sama sprawdzilabyc czy tak jest faktycznie.Jesli mozesz napisz mi cos wiecej na mojego maila adres jest w moim profilu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń