prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

niedziela, 5 lipca 2009

niebieski obrazek i przygotowania

Dzisiaj wstawiam zdjecia skonczonego niebieskiego obrazka razem z backstitchami,niecierpie ich robic, no ale jak sa to robie chociaz czesto nie jestem zachwycona efektem.







Dzisiaj tez zaczelam przygotowywac wszystko do wyszycia rozowego serca,jest ono ostatnie i bede je wyszywac na rozowej kanwie 14 ct ,tak jak poprzednie serca.W tym sercu sa 24 kolory w tym trzy cieniowane muliny, w poprzednich bylo ich mniej zobaczymy jak sobie poradze.



Pozdrawiam z zachmurzonej Anglii

9 komentarzy:

  1. Śliczny obrazeczek :)
    To teraz kibicuję sercu ;)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek wyszedł bardzo ładnie. Ja tez nie lubię konturów ale jak widać dodaja one uroku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Backstiche lubię robić, ale pod warunkiem, że nie ma ich zbyt wiele ;-)
    Obrazek wyszedł śliczny :-)
    A z sercem dasz sobie radę śpiewająco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poradzisz na luzie, tamte wyszły Ci pięknie. Mój drugi w życiu obraz miał 25 czy 26 kolorów i dałam rade, to co to dla Ciebie po takiej serduszkowej praktyce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczo wyszedł obrazek:) a serce napewno bedzie piękne i takie kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak masz nie dać rady jak dasz radę????
    Czekam na pokazanie pierwszych kroków !

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam i się ogromnie zachwycam pracami!!!przepiękne robótki!!!!Pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń