prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

czwartek, 18 listopada 2010

Niespodzianka

Rano mialam napisac posta na temat kanwy ale o tym pozniej a dlaczego ,bo dostalam niesamowita i calkiem niespodziewana przesylke:))

Siostra Ula postanowila zrobic mi piekny prezent na moje urodziny i dzisiaj wlasnie do mnie dotarla:))
Bieglam za listonoszem bo nieslyszalam jak pukal i musialam wybiec na ulice hihi pewne myslam ,ze ja jakas zdesperowana jestem hihi ze tak za Nim gonie:)
Ale co ja tu pisac bede pokaze Wam te slicznosci

najpierw sliczna karteczka








i srodek kartki




na a teraz piekna ramka( na zdjeciu jest malutki Michas i ja)








Ciezko zrobic naprawde ladne zdjecia oddajace cale piekno tej ramki:((pogoda brzydka i jeszcze szybka nie daja ladnego efektu :))

Wiecej zdjec mozna ogladnac u mojej bardzo zdolnej siostry Uli jej zdjecia sa zdecydowanie ladniejsze:))


a tu jeszcze kartka urodzinowa dla Michasia



i srodek kartki




Ula bardzo bardzo Ci dziekuje za taki piekny prezent:) Kochana jestes !!!W slowach ciezko napisac jaka radosc jest w moim sercu dzisiaj:))

3 komentarze:

  1. Oj prezencik wspaniały.
    Rameczka powalająca.
    Zdolniachy z Was :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na ramkę niesamowicie ciekawy!
    A użycie tego cytatu w tym kontekście wzruszyło mnie. Tak, TA miłość nigdy nie ustaje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Pomysłowe i takie dopieszczone!

    OdpowiedzUsuń