prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

poniedziałek, 30 maja 2011

Autka

Niestety moj sampler przegral z autkami:(
Wczoraj zaczelam wyszywac autka dla mojego synka,wierci mi juz dziure w brzuchu od paru dni wiec musialam ulec:)
Same przygotowania zajely mi sporo czasu ,bo mialam tylko nazwy nici a nie ich numeracje, wiec dobieranie nici zajelo mi cale dopoludnie.
Mam nadzieje,ze kolory dobre dobralam i wyjdzie ladny obrazek:)
A wyszywam taka ekipe:



Od wczoraj mam tyle:







W miedzy czasie wyszylam maly haft z najnowszego numeru The World of Cross Stitching




Zamierzam wyszyc caly komplet takich obrazkow ,jednak narazie wyszywam auta.
Przepraszam za jakosc zdjec ale u nas od samego rana pada deszcz i nie ma dobrego swiatla.
Dziekuje za odwiedziny i komentarze

11 komentarzy:

  1. Czego się nie robi dla ukochanego synka :)
    Autka swoją drogą są całkiem fajnie.
    Co do kwiatuszków - to mam słabość szczególnie do niebieskich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Autowy alfabet przecudniasty i wcale nie dziwię się że mały go zapragnął-jak tylko się coś wyłoni to szybko pokazuj:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuk za te autka bo zapowiadają się fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskoczysz nas starannością, schludnością i wdziękiem tych obrazków! Trzymam kciuki za postępy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładniutki ten hafcik z TWOCS :) Czekam na kolejne! Pozdrawiam!

    http://oura512.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja tym autkom przyglądam się już od dłuższego czasu. Ale zawsze odstraszało mnie dobieranie muliny. Będę więc z niecierpliwością oczekiwała efektów Twojej pracy i jakby co to uśmiechnę się o numerki :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Autka na pewno wyjdą świetnie :) A kwiatek jest śliczny :) Podziwiam że wyszedł w tak krótkim "międzyczasie" :)
    http://irbisek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Też zabieram się za ten obrazek ale potrzebuję pomocy. Mam niewyraźny wzór. Możesz mi przesłać swój? A jakimi nićmi wyszywasz? Napisz mi jakie dobrałaś kolory. Dziękuję Ci z góry.
    ania@e-fabryka.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny dziekuje :)autka powoli rosna
    Aniu juz wysylam wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby mój chrześniak zobaczył ten obrazek z autami to by mi nie odpuścił, a ja właściwie nie wyszywam więc miałabym problem :)
    Obrazek zapowiada się przepiękny! Czekam na ostateczne efekty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń