prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

sobota, 10 listopada 2012

a u mnie praca wre

długo mnie tu niebyło ale jakoś tak nie po drodze mi było.Za kilka dni mój synuś będzie miał urodzinki i z tego powodu powstał taki strój
i na szczęśliwym właścicielu
troszkę czapa za długa wyszła ale to można naprawić;)Był też nietypowy tort
taka impreza z tortem i prezentami będzie we wtorek bo wtedy są urodzinki:) wyszyłam też kolejny obrazek w metryczce i zaczęłam następny
Ta pupcia dzięciątka podoba mi się chyba najbardziej:) uszyłam też kosmetyczki
i dwa pudełka do łazienki
Tak więc przez ten czas nie próżnowałam i czas miałam wypełniony po brzegi :) pozdrawiam i przepraszam ,że nie odwiedzam Was tak często jak Wy mnie postaram się to nadrobić a przynajmniej nie zrobić większych zaległości:)

12 komentarzy:

  1. to przecież Sportakus !! strój mi pasuje !
    świetnie wyszło ! sto lat , sto lat !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafciki są przesłodkie ;-)) No i reszta super. Sto lat dla synka ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję w imieniu Michasia za życzenia:)
    Dziękuję za komentarze na temat haftu i moich prac szyciowych w tym tygodniu już tak nie pracuję ale w przyszłym zamierzam:))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój Michałka przewspaniały!!! A przydasie poszyte - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń