prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

sobota, 6 lipca 2013

ogródkowo - majowo część pierwsza

Obiecałam pokazać co u mnie w ogródku i jakoś ten tydzień zleciał mi raczej na szyciu niż pracach w ogródku ale w tym tygodniu popracuję w ogródku .Będę pokazywać mój ogródek w trzech odsłonach ,bo zdjęć jest mnóstwo :(
Jestem troszkę podłamana w tym roku pogodą ,bo dopiero teraz jest tak naprawdę ładnie i ciepło przez większość czasu ta wiosna była zimna i deszczowa .
A co za tym idzie roślinki zaczęły pojawiać się bardzo późno i niestety nie wszystkie przeżyły :(


 winogron


 zjedzone lilie przez ładnego czerwonego żuczka zwanego poskrzypka liliowa :(

 czosnek miał być fioletowy :(
 buraczki ,koper, marchew, pietruszka i sałata
 nowe kwiatki
 piwonia która nie zakwitła :(
 truskaweczki
 dynia
 winogron po raz kolejny

To chyba w maju już wszystko pokazałam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz