prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

niedziela, 5 września 2010

prezenty dla dzieci

Przed wyjazdem duzo czasu spedzilam na przygotowanie prezentow dla trojki dzieci(dziewczynki i dwoch chlopcow)
Sa to prezenty wiec nie moglam pokazac ich wczesniej.
Na pierwszy ogien torba dla mojej siostrzenicy ,zrobiona po raz pierwszy ,bo wczesniej to tylko woreczki robilam i pomimo wielu niedociagniec jestem z niej bardzo zadowolona ,nastepna dla mnie poszla juz lepie:)





nie wiem czemu na tym zdjeciu ta torba wyglada jakby byla krzywa,zapewniam ,ze nie jest







teraz woreczki dla chlopcow

najpierw dla mojego bratanka




a teraz drugi dla siostrzenca, juz wiadomo do czego potrzebowalam autka





Nie da sie opisac jaka radosc wywolalam tymi prezentami az serducho mi sie cieszylo ,jak widzialam Ich radosc:))
No i to tyle z prezentow dla dzieci :)
Juz za tydzien bede wyjezdzac do domu wiec nastepny post bedzie z domu.
pozdrawiam i dziekuje ,ze mnie odwiedzacie:))
pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. A z sie nie moge doczekac kiedy Abi pojdzie do szkoly to u Ciebie zamowienie na woreczek zloze ;)

    Cudne sa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty. Nie dziwię się, że dzieci się ucieszyły. Wspaniała robota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no jestem pełna podziwu Twoim szyciowym szaleństwom - torba jest urocza i wcale nie krzywa!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale się nie dziwię że taka radość była bo torby są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra! Torba taka dziewczynkowa:) Moim córciom też na pewno by się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  6. Dominisiu!
    Piękne prezenty zrobiłaś! Jestm pewna, że obdarowani są bardzo szczęśliwi :-)
    Masz bardzo zdolne łapki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No bardzo ładne. Zdolniacha z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudowne te Twoje torby a zwłaszcza ta różowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Radość w oczach dzieci, to najpiękniejsze podziękowanie. Gratuluje pierwszych udanych toreb.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie Ci wyszły. ja właśnie popełniłam pierwszą torbę i worek i strasznie koślawe jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietne prezenty, bardzo mi sie podobaja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przygotowałaś cudne niespodzianki, torbą jestem zachwycona :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostro się musiałaś napracować nad tymi prezentami.
    Są naprawdę piękne i bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym mieć taką kochaną i zdolną ciocię, co przyjeżdża z tak wspaniałymi prezentami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty wspaniałe!!! Siostra zaskoczyłaś mnie niesamowicie, jak zwykle :)

    Dziewczyny!!! Mówię Wam moje dzieciaki całe szczęśliwe i uradowane. Szymon jak zobaczył worek to tak się ucieszył, że aż go wyściskał i wycałował, śmialiśmy się wszyscy bardzo. Nosi go prawie wszędzie ze sobą, w przedszkolu wszyscy podziwiają, ach ile radości może przynieść taka praca robótkowa :D
    Marta dumnie paraduje z torbą i wszystkim opowiada, że to jej prezent urodzinowy od cioci i że specjalnie dla niej :)
    Dziękuję jeszcze raz moja siorko kochana i cieszę się, że mogłyśmy się zobaczyć i troszkę ze sobą pobyć, buziaki

    OdpowiedzUsuń