prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

piątek, 4 września 2009

smutno

Dziekuje dziewczyny za rady i chyba wyszyje na tej jasniejszej kanwie:))
Bialej kanwy nie posiadam w swoich zbiorach (mialam dokupic ja w Polsce )a niebieska mi sie bardzo podoba wiec myslalam ,ze bedzie fajnie sie prezntowac .Ja dlugo nie wyszywam i nie mam doswiadczenia ani oka wiec czasami nie potrafie powiedziec czy cos bedzie ladnie na koncu czy nie.
Co do mojego wyjazdu to nie dzieje sie najlepiej i chyba wyjedziemy dopiero we wtorek ,poniewaz auto ciagle u mechanika a ten znalazl kolejny problem:((
Chcemy ,zeby auto bylo naprawione i bezpieczne do dalszej drogi, wiec musimy poczekac ,bo danej czesci nie ma i trzeba ja zamowic a przez weekend sie tego nie da.
No to tyle bede pewnie dopiero w niedziele:))
buziaki
pa

4 komentarze:

  1. Przykro mi, że tak Wam się pomieszało. Trzymam więc kciuki za wtorek :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a jest to samo tylko w niebieskiej wersji, zobacz może będzie pasować niebieska kanwa ?

    całuski, i uśmiechnij się, proszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki za szybki i bezpieczny wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze Wasze bezpieczeństwo. Zawsze jest smutno gdy walą się plany, ale mocno utulam i trzymam kciuki za wyjazd. Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń