prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

niedziela, 24 lipca 2011

Znowu autka i urlop

Zaczne od autek.Wyszywam je z doskoku miedzy pakowaniem a normalnymi obowiazkami domowymi.
Jeszcze chyba tylko jedna odslona mi zostanie i to juz bedzie koniec,ale raczej zrobie to dopiero na urlopie u mamy ;)
Autka prezentuja sie tak




Od jakiegos czasu mam wyszyty jeszcze jeden obrazek i teraz juz moge go pokazac,bo przyszla wlascicielka juz widziala ,co prawda do rak dostanie dopiero za kilkanascie dni ale mysle ,ze moge pokazac:













Jest to obrazek na nowy dom dla mojej siostry Uli.

Musze sie jeszcze pochwalic bo ostatnio mielismy duzo gosci :




Chyba sie nie obraza jak je tutaj upublicznie:)

To juz byloby wszystko.
Jutro rano wyjezdzamy do Polski na urlop i wrocimy za miesiac,postaram sie zagladac do Was ale niczego nie obiecuje:)
pozdrawiam i dziekuje za wszystkie komentarze,one naprawde sprawiaja tak wiele radosci i wole to bardziej od wyroznien ,ktorych tak mnostwo na blogach,jesli widze,ze przybywa mi obserwatorow i komentarzy to wiem ,ze naprawde ktos tu zaglada:)
To mile :)ja staram sie byc u wszystkich ale czasami nie daje rady mam w czytniku tak duuuzo blogow ale moze powolutku u kazdego zostawie slad:)
buziaki pa

8 komentarzy:

  1. Okrutnie podoba mi się haft dla Twojej siostry! Połączenie naturalnego koloru tła i białej nici jest bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu!
    Haft poraża urodą

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku :)
    Hafty śliczne. Ten drugi bardzo ładny, wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Domma,
    jestem zachwycona haftem!!! bedzie sie wspaniale prezentowal u mnie w domu :) juz nie moge sie doczekac jak go dostane w moje rece, hihi
    tak mnie zaskoczylas tym prezentem i jestem bardzo szczesliwa, ze zawisnie u mnie na scianie :)

    hafcik dla Michasia juz na finiszu, super wyglada
    a tych gosci nie mialas czasem za duzo, hihi ;o)

    sciskam i czekam na Ciebie
    ula

    OdpowiedzUsuń
  5. Autka są cudne i już niedaleko do końca. Życzę Ci udanego i szczęśliwego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne hafty, ale ten obrazek z autkami jest świetny, będzie cieszył oczy dzieka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Autka są naprawdę świetne :) A hafcik z domkiem po prostu... no po prostu uroczy! :) Miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek u Uli wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń