prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

poniedziałek, 15 lutego 2010

ford

Zyje zyje i nic mnie nie przysypalo:)
Wreszcie skonczylam wyszywac forda ,na jakis czas zaprzestaje wyszyac fordy co prawda mam wyszyc jeszcze autko ale musze odpoczac od motoryzacji hihi
Teraz wracam do porcelanki w miedzy czasie moze cos malego wyszyje ale jeszcze nie mam planow.



Dostalam nawet wyroznienia od dwoch fajnych dziewczyn od Agnes i Ani
Dziekuje WAm bardzo dziewczyny ale nie moge przeslac ich dalej :(
Jak juz kiedys pisalam mam w zakladkach wiecej niz 100 blogow i ciezko wybrac mi jakies szczegolne blogi, wszystkie ktore mam w zakladkach zasluguja na wyroznienia jedne mniej drugie wiecej ale ja nie chce wybierac ktore to maja byc:)
Ciesze sie ,ze ktos docenia moje prace i ze lubi tutaj zagladac i dziekuje Wam za to:)
Ja jak tylko mam czas zagladam do wszystkich i gdzie moge zostawiam slad:)
Aniu widzialam Twoja Maryjke i bardzo ladnie Ci wyszla:)Ciesze sie ,ze zaczelas wyszywac i zycze Ci zebys z czasem robila coraz to nowsze dziela:0
pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Moja Droga, jak najbardziej tworzę nowe dzieła. Np. teraz zaczęłam swój pierwszy, wielokolorowy rysunek w klimacie wielkanocnym! Prace idą powoli, bo wciąż nie mam na to zbyt wiele czasu, ale radości daje to co nie miara! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Domma, dziękuję za super wiadomość!!!!! Sprawiłaś mi ogromną przyjemność!!! Ale skąd wiedziałaś, że to ja, gdzie mnie szukać itd? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj to tak przypadkiem kiedys czytalam juz w ktorym numerze a potem na blogu znalazlam informacje ,ze to Ty,no i polaczylam fakty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten hafcik:) Mój chłopak jest pasjonatą mazd i może dzięki Tobie sprawie mu mała przyjemność:) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj czy jest szansa na taki wzorek forda.Mogę wymienić się na dowolny wzorek
    www.haftowane.blogspot.com
    Mój e-mail
    hafty@vp.pl

    OdpowiedzUsuń