prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

poniedziałek, 12 kwietnia 2010

Jestem...

Jestem i czuje się Polakiem ale przede wszystkim jestem człowiekiem i często jest mi wstyd za ludzi w moim narodzie ...
Stała się rzecz straszna i chyba wszyscy już o tym wiemy, mi osobiście znany jest ból po stracie najbliższej osoby, wiec wiem jak czują się rodziny zmarłych.
Nie chce pisać co popieram a czego nie bo to nic nie da...
Każdy ma prawo do wyrażania własnych odczuć tak jak mu się to podoba, jednak ocenianie ludzi jest nie na miejscu, nie w takiej sytuacji.
Gdyby każdy z nas zamiast wyszukiwaniem błędów i niedociągnięć u innych zajął się własnym charakterem i naprawianiem go świat nabrałby innego znaczenia...
polowa z nas miałaby zamknięte usta własnymi błędami.
Gdy dzieje się tragedia, ludzie powinni się łączyć a nie dzielić.
Smutno mi gdy patrzę jak czyjaś tragedia staje się kolejnym sporem.
Zaglądnijmy w nasze serca i poszukajmy tam miłości i współczucia ale przede wszystkim zapomnianej przez wielu pokory.
Domma

1 komentarz:

  1. Zgadzam się, ale szkoda, że umiemy się łączyć tylko w obliczy tragedii... gdy żałoba narodowa się skończy, znów będzie każdy sobie...

    OdpowiedzUsuń