prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

środa, 7 lipca 2010

Taj Mahal cz.6

Dziewczyny dziekuje za slowa na temat mojej pracy jak zawsze lejecie balsam na ma dusze:))

Reala. April79, Annasza i Lilo dziekuje bardzo:))

Kiniu !czekam z niecierpliwoscia na Twoje dzielo:))

Kankanko! zakochuj sie do woli:))

Aneto! gwiazdki to moj ulubiony motyw w tym obrazku

Elu! czy krzyzyki sa rowne to bys musiala na zywo zobaczyc:)

No a teraz chyba przed ostatni odslona mojej pracy nastepna pokaze dopiero jak skoncze:))



Zapraszam wciaz na moje candy o tutaj

11 komentarzy:

  1. Obrazek prezentuje się ślicznie, obejrzałam dokładnie poprzednią odsłonę i jestem pod wrażeniem dokładności pracy:) Końcowy efekt napewno będzie niesamowity!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja tutaj będę co chwilę zaglądać. Taj Mahal będzie cudny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jest śliczny! niecierpliwie czekam na efekt końcowy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. coraz piekniej i Twoim tempem xxx finisz tuż tuż!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No trudno tę prace skomentować jakoś oryginalnie, niezmiennie jestem zachwycona. To jest to coś co tak bardzo sobie cenię w hafcie, kilka kolorów, kilka różnych ściegów a efekt wspaniały. Niecierpliwie czekam końca. Jak Cię znam, doczekam się już niedługo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja cie.. piekny obrazek..
    choc zczerze mowiac juz mysle co wybierzesz nastepnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wychodzi - po prostu - BAJECZNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak Lilka, zauwazam, ze tylko pare kolorow, nie nadziabane, a piekny obraz sie wylania.
    Domma, czekam z niecierpliwoscia na koniec!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie piękny...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej jakie cudeńko!!!Jestem pełna podziwu dla tak tak utalentowanej osóbki.

    OdpowiedzUsuń