prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

piątek, 20 lipca 2012

Miała być kosmetyczka...

Tak jak w tytule miała być kosmetyczka a nawet kilka ale niestety wena mnie opuściła:((
Jak już wróciła ta moja wena to na całkiem inne szycie:D
Wyszło mi coś takiego





Jak zabrałam się za szycie okazało się ,że nie mam odpowiedniego zamka i dlatego kosmetyczki nie uszyłam.
A jak już się rozkręciłam z tym szyciem ,uszyłam torbę ze starych spodni mojej młodszej siostry.
Nieskromnie powiem ,że mi się podoba i jestem zadowolona z efektu końcowego



w środku kieszonki na jednej stronie kieszeń na zamek


na drugiej mniejsze kieszonki na telefon i inne drobiazgi

no i na ludziu
przód


tył


i z podniesioną klapką


a i magnolii troszkę przybyło


Prezenciki dla Pań w przedszkolu wyglądały tak


i bardzo się podobały:) Panie dwa razy mi dziękowały i zachwalały:)
Dzisiaj mój synuś zakończył przedszkole i z tej okazji upiekłam kolejne drożdżówki:))



Jeszcze tylko 10 dni i wyjeżdżam do Polski na urlop:)
pozdrawiam serdecznie

29 komentarzy:

  1. Torba bombowa :) I zawieszki też. A kosmetyczka będzie innym razem po prostu. Jednak wena to ważna rzecz przy szyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:))A wena to bardzo ważna rzecz i chyba nie tylko przy szyciu:)

      Usuń
  2. Magnolie przedstawiają się wspaniale, ale torba - genialna! Pozazdrościć właścicielce :) Super wykorzystanie kieszeni od spodni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)kieszenie to najlepsza część tej torby:)

      Usuń
  3. Prześliczne te serduszkowe zawieszki!!!
    a magnolia coraz piękniejsza:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:)zawieszki są prezentem dla pewnej młodziutkiej dziewczynki ,mam nadzieję,że się spodobają

      Usuń
  4. Jak widać wena miała swoje plany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu miała jeszcze inne tylko czasu nie starczyło:)

      Usuń
  5. Noooo..., bardzo ładne te Twoje "kosmetyczki" ;-) Zwłaszcza ta największa ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) zgadzam się z Tobą co do "kosmetyczek"

      Usuń
  6. Torba i serducha świetne!! Miłego urlopu Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:))a urlop ,będzie super nawet jeśli pogoda nie dopisze ,będę z najbliższymi i wtedy dla mnie to najlepszy urlop:)

      Usuń
  7. Fajna torba. Serduszka śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak wena wróciła to z zdwojona siłą widać ;-)) I bardzo dobrze ;-)) serduszka są śliczne a torba bardzo pomysłowa ;-)) Tez już od dawna się przymierzam do jakiejś torby... ale na przymierzaniu sie kończy. Życzę juz dziś pięknego i udanego urlopu ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:)a do torby nie ma co się przymierzać tylko zabrać do pracy, wiem, że to nie będzie moja ostatnia torba;)

      Usuń
  9. Torba jest super!!! Rozmiarowo praktyczna, wygląda ciekawie i ładnie.
    Serduszka również śliczniutkie.
    Moja bratowa haftowała te magnolie. Ślicznie wyglądają. Sporo już wyhaftowałaś.

    Ostatnio myślałam nad zrobieniem drożdżówek. Twoje wyglądają bardzo apetycznie. Muszę wejść na stronkę, którą podałaś we wcześniejszym poście.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za całokształt:)
      a drożdżówki wyszły pyszne i chociaż ograniczam słodkie to drożdżówek nie potrafię odmówić:)

      Usuń
  10. Torba ekstra, serduszka zamiast kosmetyczek też :-) Drożdżówki kuszą niemiłosiernie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :))a drożdżówki polecam ,pyszne są:)

      Usuń
  11. takie serduszka widziałam już na kilku blogach i totalnie mnie kupiły. Sa urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wszędzie widziałam te serduszka i zamierzam zrobić ich jeszcze kilka ,są proste do uszycia:)

      Usuń
  12. Bardzo fajna ta torba:) Masz moze jakis tutorial/wzor z ktorego ja uszylas?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)) niestety torbę szyłam z głowy , kieszeń na zamek szyłam według tutka Baglady
      http://baglady.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?483914
      a torba powstała ze spodni,obcięłam nogawki i z nogawek zrobiłam klapę ,spód i boki torby.

      Usuń
    2. Świetna torba! Oryginalna, nikt nie bedzie takiej miał. Podziwiam :)

      Usuń
  13. Wow! Jestem pod wrażeniem torby ze spodni! Genialna wręcz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo :) a to z Twoich spodni kochana,mówiłam ,że do czegoś je wykorzystam:)

      Usuń