prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

niedziela, 29 lipca 2012

Wyjeżdżam:)

Bardzo Wam dziękuje za wszystkie komentarze ,jak zawsze są dla mnie radością .
Jutro rano wyjeżdżamy do Polski na urlop:))wrócimy dopiero 27 sierpnia.
Dzisiaj chciałam Wam jeszcze pokazać co ostatnio uszyłam

tak to kosmetyczka, niestety tylko jedna bo jakoś nie mam do nich serca, chyba mi się znudziły:(
za to woreczki szyło mi się bardzo fajnie(materiał to prezent od mamy i bardzo mi się podoba dlatego wszystko z tego materiału)


zrobiłam jeszcze jedną małą sakieweczkę na drobniaki


i piórnik dla Michasia na kredki,żeby w aucie można je było ogarnąć


a na koniec powstał pojemniczek


Pokaże jeszcze magnolię, bo troszkę przybyło



Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)

6 komentarzy:

  1. Wypoczywaj i wracaj do nas z nowymi pomysłami i siłami :-)
    Materiał faktycznie super - nie dziwię Ci się, że tyle z niego stworzyłaś śliczności :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kosmetyczka. Bardzo ładny materiał. Szkoda, że nie masz do nich serca bo wychodzą Ci cudne.

    Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny dziękuje bardzo:))zamierzam wypoczywać ale nie leniuchować robótki zabieram ze sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje prace są piękne, wiem coś o tym, bo mam od Ciebie woreczek w pięknym lila kolorze:)
    Odpoczywaj, ciesz się bliskimi i ładuj akumulatory...

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczywaj, relaksuj się i wracaj natchniona weną:)
    Piękne rzeczy uszyłaś i wszystkie bardzo przydatne:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemnego wyjazdu :)
    a prace - super :)

    OdpowiedzUsuń