prezent od mojego mężusia

pomożmy Ani

czwartek, 23 czerwca 2011

Zakupy

Na poczatku chce Wam kochane podziekowac ,ze chcecie pomoc Mackowi ,to naprawde wiele.

Choroba Macka jest straszna i nieoszczedza dzieci, z ta choroba nie mozna dozyc wieku starczego dzieci umieraja dosyc wczesnie:( Dlatego ciesze sie ,ze Wasze serca sa otwarte na takie sprawy:)buziaki wielkie ode mnie.A teraz pokaze co w ostatnim tygodniu zamowilam sobie w sklepie Sew&So










Teraz sa obnizki na niektore produkty i tak za polowe ceny kupilam te rzeczy,chociaz teraz gorzej z kasa ,bo przeprowadzka i remont pochlonela duzo to jednak nie moglam sie nie skusic:)
Ostatnio u Marty zobaczylam organizer na fotel z firmy DMC i pomyslalam ,ze to przydatna rzecz ale wydac 15 funtow na kawalek materialu to dla mnie troszke duzo, postanowilam sprobowac swoich sil w szyciu i tak powstal moj osobisty organizer:

tak wylada orginalny Dmc (zdjecie pochodzi ze strony sklepu Sew&So)




a tak wyglada moj prywatny:)












Nieskromnie powiem ,ze jestem bardzo zadowolona z tego jak wyszedl moj przybornik:)
Dodam ,ze poduszeczka na igly jest przyszyta na rzep wiec w kazdej chwili moge ja odczepic:)
Nietylko zyskalam pare funtow w kieszeni ale i satysfakcje z tego ,ze powoli moja przygoda z maszyna wchodzi na lepszy tor,dla mnie to bardzo duzo.
pozdrawiam i uciekam do wyszywania ,bo ostatnio nie mialam zbyt wiele czasu dla autek wiec teraz musze podgonic :)

21 komentarzy:

  1. Aaaa!! Ja też chcę taki organizer! Muszę poprosić mamę o pomoc. wysłałabyś mi na maila: tacka@o2.pl wymiary i zdjęcia? Byłabym wdzięczna :) Jest przepiękny. GRATULUJE talentu jest cudny :) Pozdrawiam - Gabrysia www.pracownia-gabrysi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Organizer wyszedł ci chyba jeszcze ładniejszy niż z tego sklepu. Świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli mam by szczera to ten Twój podoba mi się o niebo bardziej, niż ten DMC.
    Patrząc na Twoje wykonanie, aż sama nabieram na takiego ochoty :O)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiniu bardzo dziekuje:)
    Nie ma co sie zastanawiac ,uszycie go bylo proste a przy Twoich zdolnosciach to poradzisz sobie jeszcze lepiej niz ja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj! Toż to cudo jest po prostu!
    Gratuluję! Wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny jest.
    Wlasciwie kazdemu by sie takie cos przydalo, bo nawet maam nie robotkowa musiczesto cows zalatac, miec pod reka nozyczki etc. A uszylas pieknie

    OdpowiedzUsuń
  7. przybornik wyszedł świetny!!! A nawet powiem że w moim odczuci wyszedł fajniejszy niż oryginał - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny uszyłaś sobie organizer! Zgadzam się z Kinią - jest ładniejszy niż pierwowzór;) I zakupy mniam pyszniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. siostra,zakupy jak zakupy ale przybornik wymiata!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przybornik naprawdę świetny. Hmmm... Chyba pogodzę się z maszyną do szycia i rozpocznę dalszą naukę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Domma, wow!!!
    jestem pełna podziwu :) śliczny przybornik!!! świetnie sobie radzisz z maszyną, jestem pod ogromnym wrażeniem i wiesz, że wiem co mówię ;o)
    ściskam i całuję i czekam aż do nas zawitasz :)
    pa

    OdpowiedzUsuń
  12. dziewczyny dzieki wielkie:))
    wiecie jak wlac troszke miodu na moje serduszko:))
    buziaki ode mnie dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł i rewelacyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. organizer cudowny Ci wyszedł.
    jakbyś kiedyś rozpoczęła produkcję masową, to ustawiam się w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dominisiu! Twój organizer jest o niebo ładniejszy niż ten oryginalny! Prześlicznie dobrałaś kolory (swoje ulubione jak widzę ;-)) )
    Muszę i ja o czym podobnym pomysleć...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ata dzieki bardzo, akolorki faktycznie moje ulubione, choc teraz tez lubie bardzo fioletowy i jego odcienie

    OdpowiedzUsuń
  17. Organizer wyszedł Ci wspaniale. O wiele ładniejszy niż ten oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoj ladniejszy zdecydowanie! Zazdroszcze takiego cuda! Chyba kiedys sobie cos podobnego sprawie jak juz poznam gdzie moje miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń